Zbrody.cz

18 Čvc, 2010

Inzerát týdne (29)

Autor: Petra Brodilová | Rubrika: Inzerát týdne

Tradičně omílanou výhodou reklamy ve vyhledávačích je skutečnost, že uživatel se nachází téměř na konci svého nákupního cyklu. O akci je již rozhodnuto, zbývá ho pouze přesvědčit, aby ji udělal právě u vás. Co když nabízíte něco zvláštního a krásného, co skoro nikdo nehledá? Potřebujete získat pozornost a vyvolat zájem, přesvědčit uživatele, že potřebuje právě to, co nabízíte.

Moc se mi líbí, jak krásně přesvědčuje na YouTube brazilské ministerstvo cestovního ruchu. A jak jsem se vlastně dostala až k tomu, že by se mi líbilo válet se na pláži v Brazílii?

  • Na festivalu ve Varech jsem náhodou zhlédla dokument o brazilské hudbě Začalo to Ipanemou.
  • Od té doby mi jede na YouTube už jen bosanova a holky v plavkách. A při tom poslouchání jsem narazila na sponzorované video Visit Brasil.

Žádné vyhledávání, jen já a YouTube. A do Ria se určitě jednou podívám.

2 komentářů k příspěvku "Inzerát týdne (29)"

1 | Jan

18. 7. 2010 v 23.02

Avatar

„zhlédla“, nikoliv „shlédla“.

2 | Petra Větrovská

19. 7. 2010 v 6.03

Avatar

Myslím, že mě Brazílie taky volá! Takové reklamy jsou stejně nejlepší. Co s reklamou na něco, co hledám, to najdu tak jako tak, ale přilákání na něco nového, to je jinačí liga :-)

Přidat komentář

Petra Brodilová

Petra Brodilová

Stále studuji, občas pracuji a tento rok také více cestuji. Na svém blogu bych se s vámi ráda podělila o postřehy z internetového marketingu, který je mým koníčkem, studijním oborem a obživou zároveň.


Můj Flickr