Zbrody.cz

17 Lis, 2009

Inzerát týdne (28)

Autor: Petra Brodilová | Rubrika: Inzerát týdne

Reklamu ve vyhledávačích pro vysoce konkurenční obory jsem nikdy moc ráda neměla. Drtí totiž moje sny o dokonalých inzerátech s originálními texty a vytučněnými klíčovými slovy. Také se mi jen tak nestane, že dvě minuty po nasazení reklamy vidím svůj inzerát na prémiových pozicích a mohu se nad ním rozplývat.

Hotely v Čechách pro anglicky mluvící svět. Velmi konkurenční obor. Proč mi ale na dotaz hotels in czech republic první tři inzeráty nabízejí Prahu s téměř shodným titulkem? Platí, že čím více hotelů v nabídce, tím lépe? A co když chci jet k Máchovu jezeru?

Hotel_premiovepozice

Možná proto mě PPC reklama pořád tolik baví. Jsou tu tajemství a výzvy u náročných kampaní, ale i obory, kde nás inzeruje pár, můžeme se mazlit se svými inzeráty na prémiových pozicích a sledovat, jak hezky naskakují konverze.

1 komentář k příspěvku "Inzerát týdne (28)"

1 | Jan Menšík

19. 11. 2009 v 9.23

Avatar

Pokud chcete na Mácháč a ne do Prahy, nezadáte v hledání „czech republic“, ale konkrétněji specifikovanou oblast.

Nehledě na to že lidí, co anglicky hledají hotely v ČR mimo Prahu je velmi málo a jsou to opět jen obdobně provařené lokace Český Krumlov a Karlovy Vary.

Proč vyjeli všechny reklamy počínající číslem nevím. ASi náhoda, rozhodně to není většinové znění. Nehledáváte často čísla, že by Google trochu poladil výsledky dle osobních preferencí?

Přidat komentář

Petra Brodilová

Petra Brodilová

Stále studuji, občas pracuji a tento rok také více cestuji. Na svém blogu bych se s vámi ráda podělila o postřehy z internetového marketingu, který je mým koníčkem, studijním oborem a obživou zároveň.


Můj Flickr