Zbrody.cz

10 Lis, 2009

Inzerát týdne (27)

Autor: Petra Brodilová | Rubrika: Inzerát týdne

I velcí čeští hráči se již naplno pouštějí do využívání reklamního systému AdWords.  Například český T-Mobile nedávno spustil  bannerové kampaně v AdWords, zaměřené na propagaci aktuálních nabídek a akcí. Podle webů, na kterých jsem bannery postřehla, jsou patrně zacíleny na především mladší „komunitní“ publikum.

T-Mobile směřuje tuto reklamu docela netradičně na svůj oficiální YouTube kanál. Netradičně proto, že zvolit YouTube jako cílovou stránku není v českých vodách zatím příliš obvyklé. V kontextu podmínek Brand kanálu, který T-Mobile používá, je ale tato volba zcela pochopitelná. Jednou z nich je totiž závazek investice do jeho propagace.

tmobile1

tmobile2tmobile3

Myslíte si, že YouTube kanály mohou s úspěchem využívat i menší projekty a neznámé značky, nebo je to efektivní nástroj pouze pro největší a nejznámější společnosti?

Žádné komentáře k příspěvku "Inzerát týdne (27)"

Přidat komentář

Petra Brodilová

Petra Brodilová

Stále studuji, občas pracuji a tento rok také více cestuji. Na svém blogu bych se s vámi ráda podělila o postřehy z internetového marketingu, který je mým koníčkem, studijním oborem a obživou zároveň.


Můj Flickr